Έχετε μια επιχείρηση και σκέφτεστε ότι χρειάζεστε ένα λογότυπο. Ποια είναι τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε για να το σχεδιάσετε;

Αρχικά, τι κάνει ένα λογότυπο επιτυχημένο;

Το λογότυπο θα πρέπει να είναι διαχρονικό και να αντέχει στο πέρασμα του χρόνου. Εξίσου σημαντικό είναι να παραμείνει αρκετά απλό ώστε να είναι αποδεκτό και κατανοητό από το κάθε άνθρωπο. Και το σημαντικότερο: Να μεταδίδει το ύφος της επιχείρησης σας.

Ας δούμε ένα παράδειγμα:

Τα παρακάτω λογότυπα έχουν χρησιμοποιηθεί από το GAP –  μια πασίγνωστη εταιρία ρούχων.  Ένα έχει παραμείνει όμως ως το επίσημο λογότυπο της εταιρίας.

gap

Ποιο από τα 2 σας παραπέμπει σε εταιρία που πουλάει ρούχα; Ποιο νομίζετε ότι είναι πιο αξιομνημόνευτο;

Αν μπορέσατε και απαντήσατε σ’αυτά τα ερωτήματα, τότε είστε σε καλό δρόμο.

Τώρα που τελειώσαμε την θεωρία, ήρθε η ώρα να εφαρμόσουμε αυτά που μάθαμε σε κάποιο λογότυπο. Ως παράδειγμα, θα χρησιμοποιήσουμε το λογότυπο του loveshopping.gr – ένα ηλεκτρονικό κατάστημα ρούχων και βήμα-βήμα θα εξηγούμε το σκεπτικό που μας οδήγησε στο τελικό αποτέλεσμα. Αφού μάθαμε τις απαιτήσεις που είχε το loveshopping, αρχίσαμε τη διαδικασία.

Βήμα 1o: Βασικός Σκελετός

1-01

Γράφουμε τις βασικές λέξεις, τονίζοντας το LOVE με κεφαλαία γράμματα. Εκεί θα δώσουμε και έμφαση στο λογότυπο.

Βήμα 2o: Στοίχιση & βασική επεξεργασία λέξεων.

2-01

Μικραίνουμε την λέξη shopping επειδή θα είναι ο υπότιτλος του λογότυπου και στην λέξη LOVE, κάνουμε ένα bold την γραμματοσειρά για να δώσουμε ακόμα περισσότερη έμφαση.

Βήμα 3o: Ταυτοποίηση Λογοτύπου

3-01

Για να το κάνουμε ιδιαίτερο μέσα στα πλαίσια του απλού αντικαταστήσαμε το O με μια κόκκινη καρδιά.

Βήμα 4o: Ζωηράδα

4-01

Για να το κάνουμε λίγο πιο ενδιαφέρον, κάνουμε το V ασύμμετρο και τα γράμματα πιο στενά.

Βήμα 5o: Τελευταίες Πινελιές (Τελικό Λογότυπο)

λογότυπο

Αλλάζουμε την γραμματοσειρά του Shopping σε κάτι πιο μοντέρνο ενώ παράλληλα μικραίνουμε ελάχιστα την καρδιά.