ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

Ο ρόλος του Branding

Σήμερα, το branding αναφέρεται στον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνεται ένας πελάτης το προϊόν ή την υπηρεσία που του παρέχεται. Το τι νιώθει όταν ακούει το όνομα, το brand-name μιας εταιρείας, τι συνειρμούς κάνει, τι εικόνες του έρχονται στο μυαλό, τις σκέψεις. Σχετίζεται με την υπόσχεση που δίνει μία εταιρεία μέσω των προϊόντων ή υπηρεσιών που παρέχει στους πελάτες της. Πηγάζει από τις αξίες της εταιρείας, από το «Γιατί» υπάρχει αυτή η εταιρεία, «Γιατί» έχει δημιουργηθεί.
Eίναι αυτό που κάνει τους ανθρώπους να συνδέονται, να θυμούνται και να εμπιστεύονται μία εταιρεία.

Αποτελεί την ομπρέλα της εταιρείας!

Ας δούμε τι βρίσκεται κάτω από αυτή την ομπρέλα!

Λογότυπο & Εταιρική Ταυτότητα

Το λογότυπο δεν είναι η εταιρική σας ταυτότητα. Ναι μεν αποτελεί το βασικό της στοιχείο αλλά η εταιρική ταυτότητα είναι πολλά παραπάνω. Τα χρώματα, το design, η γραμματοσειρά και το ύφος είναι όλα εκείνα τα στοιχεία που θα σας κάνουν να ξεχωρίζετε και να διαφοροποιείστε από τους ανταγωνιστές σας. Η εταιρική ταυτότητα ή αλλιώς εταιρικό προφίλ είναι αυτό που σας καθιστά άμεσα αναγνωρίσιμους στους πελάτες, μιας και υποσυνείδητα το κοινό συσχετίζει την εταιρική σας ταυτότητα με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.

Πώς όμως διαμορφώνεται μια ισχυρή εταιρική ταυτότητα και ποια είναι τα στοιχεία που τη συνθέτουν ?

Τα στοιχεία που συνθέτουν
την εταιρική ταυτότητα είναι τα εξής:

• Δημιουργία Λογοτύπου
• Επαγγελματικές κάρτες
• Εταιρικά έντυπα
• Social media
• Web Design
• Ρουχισμός προσωπικού
• Συσκευασία προϊόντος
• Email Newsletter

Ο ρόλος του Λογότυπου

Αποτελεί τη ναυαρχίδα της επικοινωνίας σας, είναι αυτό που μιλά για σας όταν εσείς δεν είστε εκεί. Ο σχεδιασμός λογότυπου αποτελεί μια από τις σημαντικότερες διαδικασίας για κάθε επιχείρηση. Το λογότυπο δεν είναι απλά μια εικόνα, μια γραφιστική πινελιά… είναι κάτι πολύ παραπάνω από αυτά. Αποτελεί την γραφιστική αποτύπωση του εμπορικού σήματος της επιχείρησης και πρέπει να εκφράζει την εταιρική της ταυτότητα. Πρέπει να είναι σχεδιασμένο με τέτοιο τρόπο ώστε να αποτυπώνει πλήρως το ύφος, το είδος, την δραστηριότητα και την φιλοσοφία της επιχείρησης αυτής. Αυτός είναι και ο λόγος που πρέπει να δώσετε ιδιαίτερη έμφαση στο λογότυπό σας.


Ο σχεδιασμός του Λογότυπου

Για να σχεδιαστεί ένα ισχυρό λογότυπο επενδύουμε χρόνο στην ακρόαση των αναγκών σας & στη διεξοδική έρευνα της επιχείρησής σας. Από τα αποτελέσματα που θα προκύψουν προσδιορίζουμε το design, τα χρώματα, τις γραμματοσειρές και το γενικότερο ύφος.

Κύρια στοιχεία του είναι:

Όμορφο Design: Ένα όμορφα σχεδιασμένο logo είναι το πρώτο δείγμα ποιοτικής επιχείρησης/εταιρείας.

Μοναδικότητα: Η διαφοροποίηση από τους ανταγωνιστές και το να κερδίσεις την πρώτη ματιά είναι απαραίτητο συστατικό στην εποχή που ζούμε. Το λογότυπο από μόνο του φυσικά δεν αρκεί. Μια συντονισμένη όμως στρατηγική σε συνδυασμό με ένα δυνατό branding είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα.

Μνήμη: Οι άνθρωποι τείνουν να θυμούνται πολύ πιο εύκολα λογότυπα παρά ονόματα. Σχεδιάζοντας σωστά ένα λογότυπο που αντιπροσωπεύει την επιχείρηση, αυξάνονται οι πιθανότητες, αυτό να αποτυπωθεί στη μνήμη των πελατών σας. Να θυμάστε πως η ποιότητα του λογότυπου αντιπροσωπεύει την ποιότητα των υπηρεσιών/προϊόντων σας.

Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να μας εμπιστευτείτε! Διαθέτουμε την εμπειρία και θα το κάνουμε με τον καλύτερο τρόπο!